Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: frusen/ingen bild

  1. #1

    frusen/ingen bild

    Hej
    Jag har en Dm 800hd och mina kanaler fryser till ibland och håller sig så några sekunder sen hoppar det igång Jag har bytt tunern men det hjälpte inte. vad är det för fel då???

  2. #2
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    1 011
    Tackad
    77 gånger
    Citat Ursprungligen postat av SEE Visa inlägg
    Hej
    Jag har en Dm 800hd och mina kanaler fryser till ibland och håller sig så några sekunder sen hoppar det igång Jag har bytt tunern men det hjälpte inte. vad är det för fel då???
    Eftersom du inte berättat något om vilken setup eller operatör du har så blir det lite allmänna gissningar...

    Orsak 1:
    Dålig signalstyrka. Du har dålig signal från din parabol/antenn vad du nu använder.

    Orsak 2:
    Överbelastad payserver. Du har inget eget programkort utan betalar för en illegal payserver. Dessa är ofta överbelastade och man får då de symptom du nämner.
    Apple TV 4K, Humax BXR-HD+ 2 SE, Sagemcom RT-90

Liknande ämnen

  1. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-02-02, 22:07
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-02-08, 15:16
  3. [LÖST] Får ingen bild
    Av hubert i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-17, 19:45
  4. Ingen bild på PPV...
    Av Crabbe73se i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-16, 15:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss