Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: ppua eller sa+00 ?

ppua eller sa+00 ?

jag har inget orginal kort vilket innebär att jag inte har några PROVIDERs MK,SA,PPUA,UA.Ska jag då sätta morfex på sa+00? Funkar det till viasat? Jag sätter även insert serial på yes och sedan autodectec.Har inte fått funcardet o rulla med ppv. Men som med allt annat så är det väl svårare än så !! eller? (Viasat morfhex och Funprom)

Gäst
    Om du inte har MK's kvittar vad du väljer när det gäller SA+00 och Insert serial. Det blir inte AU hursom. Du får dock bild om du stoppar in aktuella opkeys och om du väljer Slipstream till ditt funcard får du ett remote kort och kan hålla dessa opkeys up-to-date med din fjärrkontroll.

Läs forumet, detta är basics. Och "PPV" heter Ticket på Viasat.

/Spock

Spock

Visst heter det ticket ops: .. Så om jag fattat det hela rätt så kan jag t.e.x. sätta morfhex på sa+00 ,random serial o sist men inte minst autodetect......Och stoppar in aktuella opkeys, eller?
    Sorry jag e nybörjare... :?

Gäst
    Visst, eller välj Viasat direkt. Det är väl bara att prova; learning by burning som det heter. Sedan editerar du in aktuell opkeys i ext eeprom filen så får du bild direkt när du stoppar in kortet.

/Spock

Tack

Stort tack spock,jag ska pröva dina visdoms ord

Liknande ämnen

1. Funcard AU, PPUA eller SA00?
    Av sikvald i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-09-17, 16:30
  2. PPUA eller SA...
    Av CyBorg i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 00:12
  3. ppua och sa
    Av oxyal i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-20, 14:15
  4. PPUA eller SA+00?
    Av Mr ramme i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-04, 17:00
  5. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2002-12-15, 22:24

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss