Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Hoppas det här kommer på rätt Plats på Forumet ?

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger

    Hoppas det här kommer på rätt Plats på Forumet ?

    Hej där alla. Och Tack för ett mycket bra Forum
    Har även ställt frågan till Web master var man kan ställa den här frågan ,men ej fått ett svar!

    Skulle bara vilja ställa en Fråga . ang om någon här på forumet har handlat / erfarenhet av en på Blocket ( VU Solo. 2 ) Hallstahammar . Har ställt ett par tre frågor ,men bara fått svar på en . För man vill ju hjärna få svar innan man köper varan.Och inte bara en tom låda . När man är intresserad av en Vu Solo2 box.

    1. Är det en Seriös annons tror ni ?
    2. Original eller Klon ?
    3. Vågar man beställa i dessa tider
    4. Annonsören finns kanske bland oss här på Forumet ?
    5. Då kan han ju chatta här kanske ?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2013
    Inlägg
    714
    Tackad
    34 gånger
    2: ja vad tror DU till det där priset ??

    Eftersom du frågar gissar jag att du inte sysslat så mycket med sådana här boxar,
    då tror jag absolut du ska köpa orginal, eller kan du berätta vad JTAG och BBS är ??

    Talesättet är ju är det för bra för att vara sant så är det inte sant.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger
    nyburgare ! du vill kanske ha ett svar på det du skrev till mej .Men då skall jag vara trevlig och inte så överlägsen som jag tycker ditt svar va ?
    Du var kanske inte var född på den tiden då vi körde med P kort vi är ju trots allt en del kvar tror jag sen den tiden här skall du veta, men oj vad jag hjälpte många på den tiden,och hoppas kanske att det inte var dej jag hjälpte då utan en krona mer en att vara trevlig ,för så här är det alla är vi Barn i början eller vad tror du? Och kan jag hjälpa någon så gör jag det mer en hjärna.
    Svaren kommer här

    2: ja vad tror DU till det där priset ?? Vad vet jag ?

    Eftersom du frågar gissar jag att du inte sysslat så mycket med sådana här boxar,( Nej är totalt novis , men kan kanske lära mej )
    då tror jag absolut du ska köpa orginal, eller kan du berätta vad JTAG och BBS är ?? ( Se ovan vad jag skrev )

    Talesättet är ju är det för bra för att vara sant så är det inte sant. ( Alla är vi Barn i början eller vad tror du ? )
    Mvh

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2013
    Inlägg
    220
    Tackad
    16 gånger
    http://www.blocket.se/vastmanland/VU...x_56913111.htm

    Har man inte koll på marknaden, och bara köpt en box och vill sälja den igen så är väl inte priset helt uppåt väggarna. Men nu har den legat ute drygt två veckor och borde vara såld. Jag aktar mig generellt från personer som ej är villiga att svara på frågor. Vill du chansa kan du väl använda en tjänst där pengarna låses tills du godkänt varan. Kan ju mycket väl vara en snubbe som bara importerar och säljer klonboxar, vilket väl är ok så länge han inte låtsas att de är äkta.

    2. Omöjligt att svara på utifrån den tillgängliga informationen
    3. Vad är det för speciellt med tiden vi lever i?

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2013
    Inlägg
    714
    Tackad
    34 gånger
    JTAG* och BBS** är att likna med typ när du hädde på för mycket syra back in old days för att extrahera grejer till dina
    -"P kort", eller hämtade du bara hem koderna från någon BBS*** i Schweiz ??

    JTAG är typ en benämning att programmera om BL eller liknande
    BBS verktyg för att "laga" brickade Solo2 kopior
    BBS typ internet före internet

    Har du någon PIC programmeringerfarenhet i ditt CV ??

    Råd kvarstår, KÖP orginal från etablerad handlare.

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger
    Ha ha ha du är ju helt otrolig ju ? Kan du vara snäll och stava rätt så man kan förstå vad du skriver ,vad är ( Hädde ) JTAG* och BBS** är att likna med typ när du hädde på för mycket syra back in old days för att extrahera grejer till dina
    -"P kort", eller hämtade du bara hem koderna från någon BBS*** i Schweiz ?? ( Du min vän, programmeraren ( mp3 ) ligger faktiskt kvar här i min låda samt laminat skivor och koppar tråden / chips ja ja allt som vi körde med då , även koderna som jag hjälpte till att fixa fram. Men var du överlägsen men inte mot mej ,du kommer inte någon stans med det där skall du veta
    Mvh

    JTAG är typ en benämning att programmera om BL eller liknande
    BBS verktyg för att "laga" brickade Solo2 kopior
    BBS typ internet före internet

    Har du någon PIC programmeringerfarenhet i ditt CV ?? ( Tror nog det räcker vad jag har skrivit va )

    Råd kvarstår, KÖP orginal från etablerad handlare. ( Tror nog inte jag vill ha ditt råd va ? efter alla dina spydig heter !)Jag vill va trevlig och inte överlägsen

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger
    Tack macuser .för svar
    Du är helt rätt på det här
    Mvh " Kröll "

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-25, 18:46
  2. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-01-30, 11:40
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-07-16, 00:45
  4. Hittar inte rätt i forumet,
    Av oymmot i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-17, 15:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss