Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Använda annan box

  1. #1

    Använda annan box

    Hej!

    Funderar på att skaffa Canal Digital och har en Vu+ solo2 liggandes. Kan jag använda mitt kort i VU+boxen direkt? Kommer HD att fungera? Läste något om att kortet låses till en box men vet inte riktigt vad det innebär.
    Största anledningen till annan box än original är att jag vill kunna strömma tv till tex en tv på övervåningen eller surfplattan.

    tacksam för lite råd

  2. #2
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av beercan Visa inlägg
    Hej!

    Funderar på att skaffa Canal Digital och har en Vu+ solo2 liggandes. Kan jag använda mitt kort i VU+boxen direkt? Kommer HD att fungera? Läste något om att kortet låses till en box men vet inte riktigt vad det innebär.
    Största anledningen till annan box än original är att jag vill kunna strömma tv till tex en tv på övervåningen eller surfplattan.

    tacksam för lite råd
    Allt funkar utom Fotboll HD och Hockey HD.

Liknande ämnen

  1. Annan box med bättre bild
    Av TheInsane i forum Dreambox
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-08-31, 15:37
  2. Annan epg?
    Av joakim79a i forum Dreambox
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-06-29, 11:45
  3. annan levrantör
    Av putte2575 i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-04-10, 18:54
  4. Läst i en annan gästbok...
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 21:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss