Citat Ursprungligen postat av Ibrahim Visa inlägg
Alla gör fel och alla skriver fel annars jag vet lika bra openpli har ingen support for v2 ...jag har skrivit tidigare openpli har ingen support
när man gör något fel alla säger du har gjort fel men om man gör nåt bra ingen bryr sig eller säger det.
Visst är det så att man skriver fel, även jag gör det. Dock skrev jag väl aldrig att du hade/gjorde fel, utan jag ställde en relevant fråga. Det 'är lätt att ta på sig offerrollen och säga att vi är dumma och bara ser dina fel. Vidare att ingen tackar dig stämmer inte heller. Om jag inte minns fel så glorde du en farvältråd och sa att du inte skulle skriva något mera. Om nu fplk är så otacksamma hur är det då möjligt att du har blivit tackad 236 gånger?