Visst är det så att man skriver fel, även jag gör det. Dock skrev jag väl aldrig att du hade/gjorde fel, utan jag ställde en relevant fråga. Det 'är lätt att ta på sig offerrollen och säga att vi är dumma och bara ser dina fel. Vidare att ingen tackar dig stämmer inte heller. Om jag inte minns fel så glorde du en farvältråd och sa att du inte skulle skriva något mera. Om nu fplk är så otacksamma hur är det då möjligt att du har blivit tackad 236 gånger?





Svara med citat
