Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Lt x

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    310
    Tackad
    13 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Jicarala Visa inlägg
    Är det därför det har börjat bugga som fan med Samba?
    Det slår mig när du skriver detta att alla mina problem med nätverkshårddisken kan ha börjat när jag uppgraderade ifrån OpenPLi 2.1...

    Typ bilden fryser under timeshift och boxen låser sig i någon minut för att sedan plötsligt hoppa tillbaks. Och då ibland med följden att timeshift stängs av automatiskt.
    Eller halvkorrupta inspelningar där samma fenomen uppstår. Man kan spola fram i en oändlig loop och flera andra skumma grejjer.

    Jag trodde att min router var överbelastad eller höll på att ge upp, men då kanske en nedgradering till OpenPLi 2.1 kan vara värt att testa igen
    OpenPLi 3 är OE2 va?
    Jag är inte säker men tror att openpli 3 är 1.6 och 4:an är 2.0

  2. #12
    Seniormedlem MrPotatoHeads avatar
    Reg.datum
    Jul 2013
    Inlägg
    372
    Tackad
    51 gånger
    Citat Ursprungligen postat av balob Visa inlägg
    Jag är inte säker men tror att openpli 3 är 1.6 och 4:an är 2.0
    Nej. Enkelt sett kan man säga att grundläggande saker från OE2.0 kom in i OpenPLi 3. Så OpenPLi 2.1 motsvarar OE1.6. Men OpenPLi har en egen kodbas och går inte att jämföra rakt av med versionsnumreringen från Open Enigma. 3 -> 4 var ett byte av byggmiljö och ingen egentlig uppdatering.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss