Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: TV Kriget

  1. #21
    Rags32
    Gäst

  2. #22
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    1 016
    Tackad
    77 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Rags32 Visa inlägg
    Tänkte precis skriva det men du var före
    Jag förstod att kanalerna skulle komma tillbaka ganska fort, SBS förlorar både pengar och tittare pga detta.
    Apple TV 4K, Humax BXR-HD+ 2 SE, Sagemcom RT-90

  3. #23
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av joakim95 Visa inlägg
    Tänkte precis skriva det men du var före
    Jag förstod att kanalerna skulle komma tillbaka ganska fort, SBS förlorar både pengar och tittare pga detta.
    Med tanke på att Telia gav vika så verkar det vara de som förlorade pengarna snabbast. SBS fick igenom sina krav.

  4. #24
    Seniormedlem Rolstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Inlägg
    379
    Tackad
    42 gånger
    Sa ju det.
    Felia ÄR och kommer alltid att vara Felia.
    Märkligt att man inte gav efter för SBS direkt då man verkar gilla diktaturfasoner, mygel, och pengar under bordet.

  5. #25
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Comhem siffrorna som angavs är nog fel, det är nog bara antalet kunder som tittar via abonnemang, alltså digital-TV. Dom har fortfarande en hel del kunder som bara tittar på analogt, men jag antar att man numera inte räknar in dessa. Jag tror samma sak gäller Boxer. Så alla som tittar på TV utan någon abonnemang finns nog inte med i siffrorna.

    Fast det är nog inte så viktigt, sedan vill jag påstå att comhem har inte backat så mycket som en del verkar tro, dom har snarare ökat ordentligt pga TiVO och annat, sedan kan man ju prata om kvalite, kanalutbud osv. Det var nog snarare Telia som fick ge vika, tror inte SBS bryr sig det minsta, dom är grymt stora, tänk också på att Discovery kanalerna finns över hela Europa, USA osv, lilla fjuttiga Telia fick nog vika sig till slut, bara bra för jag tycker dom haft storhetsvansinne senaste 10åren med sina mobil-affärer med diktaturer.

    På tal om det, såg idag att det är dags för pajkastning igen.

    http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6136624

    Vad är det för fel på bolaget, kan dom inte hålla fingrarna i styr

Liknande ämnen

  1. tittar kriget
    Av ingedamp i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 08:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss