Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Muuta server - Guide önskas

  1. #1

    Muuta server - Guide önskas

    Hejsan,

    Jag har letat mig fram efter en guide hur man installerar och får igång Muuta server (Windows). Men jag har inte lyckats hitta något guide på engelska eller svenska som jag kan följa. Därför tänkte kika här om det finns någon vänlig själ som har kört eller kör muuta server som skulle kunna göra en liten snabbguide på hur man kommer igång.

    Alternativt om du har några bättre förslag på vad man skulle kunna använda istället för just Muuta server.



    Tack på förhand!

  2. #2

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av jaggan Visa inlägg

    Bättre än så kunde det inte bli!

    Tack så hemskt mycket!

  4. #4
    Jag vill även passa på att fråga om man måste inaktivera inloggning med användarnamn och lösenord på dreamboxen? Jag har fått igång servern och kommit in i webinterfacet, men när jag har lagt till min dreambox och sen ska hämta information från den, så står det bara och tuggar. Jag funderar då på om det har något att göra med att att man måste ha inloggningsuppgifter för att komma åt boxen?

    Någon som vet detta?

    EDIT:

    Kan svara på min egna fråga, det krävs alltså att man inaktiverar auth på webif.
    Senast redigerad av maniak den 2014-12-11 klockan 08:58.

Liknande ämnen

  1. Förslag på HD-box önskas
    Av ranchn i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-26, 15:24
  2. Hjälp önskas!
    Av jigg i forum Viasat
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-05-08, 07:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss