Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: newnigma2, fråga om undertexter / plugin

  1. #1
    Färsking
    Reg.datum
    Sep 2013
    Inlägg
    11
    Tackad
    1 gånger

    newnigma2, fråga om undertexter / plugin

    Vet det diskuterats tidigare om ett plugin som heter 2sub för newnigma.

    orkar inte trycka gula knappen å spara mitt val för varje kanal. Är det fortfarande i dagsläget bästa alternativet 2sub för newnigma? Känns som det inte nämnts på ett tag.

    Eller finns det något annat plugin? Å openpli vill jag inte i nuläget byta till då jag upplevt så mycket problem med det.
    Senast redigerad av colors den 2015-01-12 klockan 18:15.

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    2sub fungerar inte på dagens nya images. Då får du köra min någon gammal image från 2010 eller något typ. Det är den inbyggda som gäller. Jag själv tycker den fungerar bra, bara att aktivera efterhand och vid en omstart är det sparat också kan man glömma det
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Färsking
    Reg.datum
    Sep 2013
    Inlägg
    11
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Deas Visa inlägg
    2sub fungerar inte på dagens nya images. Då får du köra min någon gammal image från 2010 eller något typ. Det är den inbyggda som gäller. Jag själv tycker den fungerar bra, bara att aktivera efterhand och vid en omstart är det sparat också kan man glömma det
    Jaha såpass. Då får jag helt enkelt lägga in manuellt. Är inte så brydd, bara frugan som får psykbryt med ytterligare en teknisk grej kanske slänger in openpli i slutändan ändå.. Men just nu funka allt fint

Liknande ämnen

  1. Newnigma2 v4.0.7 DM7020HD
    Av mikiri i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-04-25, 21:34
  2. Newnigma2 4.0
    Av felix i forum Dreambox
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2014-01-10, 00:08
  3. Newnigma2 vs LT vs Gemini ?
    Av OKAENRIQUE i forum Dreambox
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2013-03-04, 15:13
  4. DM500 HD newnigma2
    Av elmek i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-07-16, 18:47
  5. zapstreaming för newnigma2
    Av sigge84 i forum Dreambox
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-01-05, 12:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss