Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Viasat i datorn

  1. #1

    Viasat i datorn

    Hej,

    jag har Viasat via parabol till en box men skulle vilja kunna kolla på kanalerna via datorn då jag har fler skärmar och vill kolla på tv och spela samtidigt. Jag undrar därför vad jag behöver för att få någonting sådant att funka. jag har en box precis bredvid min dator så skulle kunna ha den som "mellanhand" om det hjälper/får det billigare. Jag kom hit då jag inte har nån vetskap om tv boxar och tv-kort och vart rekomenderad av en kille på sweclockers.

    //Mvh Matte

  2. #2
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Tja, om du har en datorskärm med HDMI ingång tå kan du ju köra ut TV-kanalerna via boxen på monitorn. Vet inte om det behöver vara HDCP stöd på skärmen men antagligen har skärmar som har HDMI ingång även sådant.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Inlägg
    435
    Tackad
    21 gånger
    denna kanske passar om du inte vill mecka så mycket http://www.tbsdtv.com/products/moi-d...aming-box.html

Liknande ämnen

  1. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2014-02-09, 16:15
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-02, 19:53
  3. Viasat i datorn?
    Av KingsCrown i forum Viasat
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 07:29
  4. [LÖST] Viasat via TV-kort i datorn?
    Av bcoolswede i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-25, 09:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss