Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Enkelt att göra kort till boxer?

Enkelt att göra kort till boxer?

Hej!

Jag har mest gjort comhem-kort tidigare, men nu ska jag försöka mig på ett boxer-kort till en kompis.

Är det bara att göra på samma sätt som till comhem eller?
    Dvs:
    - mkextracta ett orginal boxer kort
    - köra providern genom morphex, välja geo 34 etc...
    - bränna mp3.5
    Får man ett fungerande AU guldkort med canal+ då?

Eller är det några fallgropar att tänka på, såsom ua uppdateringar och fake-koder som det varit strul med på comhem...

MVH/ x-iTe

Så länge Boxer kodar om via SA som de gör nu så har du C+ men när de börjar koda om via UA så får man lägga in de nya koderna via remote.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

Det e precis så ja..

Bränn på o kolla på tv..

x-iTe

Men det fungerar inte med alla boxar eller? För vissa boxar är det slipstream som gäller eller?

Var kan man läsa vilka boxar som man måste göra slipstream och vilka som fungerar på det "vanliga" sättet...?

MVH/x-iTe

Köp alltid funcard de fungerar bäst just för tillfället tycker jag och är inte så mycket dyrare än ett GK.
    Vet ej vilka boxar som man måste ha slipstream (funcard) till det kan någon annan berätta om.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

Det är nog bara till Nokia 212 som du behöver funcard till än så länge om du inte har en cam.

Liknande ämnen

1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-11, 09:44
  2. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-04-17, 18:13
  3. D2 mac kort till boxer..
    Av mortajkon i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-18, 17:02
  4. hur göra au kort till boxer?
    Av Cain0r i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-04, 19:46
  5. Går det att göra au kort till conax?
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2003-05-14, 19:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss