Resultat 1 till 10 av 61

Ämne: Pay Servrar

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av exiluxis Visa inlägg
    Az box behöver en ränsas lite
    Rensat!
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!

Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    atomized, äsch, tycker folk överdriver lite här. Det viktigaste att se till är att dessa konton som poster skräp om payservrar inte själva kan skicka eller ta emot PM, det vore i alla fall trevligt, går inte att automatisera men säkert något man enkelt kan ändra för dessa användare. Att plocka bort konton, spärra osv, då kommer dom bara skapa nya konton.

Sedan om dom fortsätter posta sina trådar med reklam för payservrar, inget jag bryr mig om, bara ignorera, men jag förstår dom som klagade på att dom får PM med denna reklam, det är grymt störande.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2009
    Tackad
    39 gånger
    STOP med flera ser inte lika lätt på information om payservers i forum som detta.

Det är det som jag ser som största anledningen till att rensa, man läser väl inte trådar man finner totalt ointressanta?

MVH

Citat Ursprungligen postat av DennisOlof Visa inlägg
    atomized, äsch, tycker folk överdriver lite här. Det viktigaste att se till är att dessa konton som poster skräp om payservrar inte själva kan skicka eller ta emot PM, det vore i alla fall trevligt, går inte att automatisera men säkert något man enkelt kan ändra för dessa användare. Att plocka bort konton, spärra osv, då kommer dom bara skapa nya konton.

Sedan om dom fortsätter posta sina trådar med reklam för payservrar, inget jag bryr mig om, bara ignorera, men jag förstår dom som klagade på att dom får PM med denna reklam, det är grymt störande.
    Seasoninterface, Humax CX-1201C, Samsung DCB-B270Z, MP3.6 usb, WindowsXP/7, Fausto1.44

Liknande ämnen

1. Publika DNS servrar?
    Av T-bird i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-01-30, 12:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss