jahapp så då kan man lägga ner iden å skaffa boxer med guldkrt alltså?
jahapp så då kan man lägga ner iden å skaffa boxer med guldkrt alltså?
Hur tänker du nu? Hur har de råd att inte byta system?Jag fattar inte hur de kan råd eller kan med och göra det för jag säger bara det som jag skrev i Conax gruppen.
/Spock
Boxer har inte börjat med Via2... Bara ver2 av via1.
Där de har täppt igen vissa hål. Så man kan inte läsa av dem med de prg som finns ute idag.
//Hoqqe
@Spock
Jag tror att Boxer har fått påtryckningar ifrån bla C+ om att göra något åt deras säkerhet. Det jag menar är att om nu C+ slutar visa engelsk fotboll så kommer ju många att stäng av C+.
Alltså lägger folk ner C+ eller värre hela Boxer så har de ju inte vunnit något på att byta system.
Det är ju så att vissa kanaler är "tyvärr" beroende av P-kort för hur många är det som är betalar för en sådan kanal som Mezzo eller God Chanel (finns i CH utbudet).
Det jag tror är att det kan vara bättre att ha få betalande med många tittare än just bara få tittare som är tvingade att betala.
Nu kan det ju hända att Boxer har räknat med detta som jag nämt ovan och försöker att förbättra både utbud och tjänster men det har man ju ingen aning om. Jag tror att om Boxer inte förbättrar kanalutbudet så kommer de att dö ut.
Detta är mina åsikter och bygger inte på någon fakta.
Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
Är oftast upptagen dagtid!
Tjena!
Var har ni hört talas om att C+ håller på att förlora Premier League??
Det vore en J***a Katastrof...
Länka gärna!!
Vem fan bryr sej om fotboll och andra idiotsporter. ???
// Zetagi
JAG!!!!!!!
@MALMÖBO
Det har stått i en del dagstidningar och varit uppe i en del diskussioner i TV.
Det kommer att hända mycket på sport fronten vad det gäller TV överhuvudtaget. SVT kan bli av med fotbollskväll och TV3 med Hockey VM (till SVT). Mycket av detta är ju spekulationer men det med C+ har ju varit "the talk of the town" ett tag nu och kan bli verklighet till näst säsong.
Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
Är oftast upptagen dagtid!
Om jag förstår saken så ÄR det viaccess2 som boxer byter ut korten till.
Jag har varit i kontakt med en kontakt som just har gjort en avhandling om digitaltv.
Och enligt honom byter dom till detta.
Och DET är idag helt omöjligt att få ut något vettigt ur kortet.
Men som alltid så har jag fatta från denna sida att det arbetas på att knäcka detta...hur vete fan,det har inte jag kunskapen för!
http://keysearch.da.ru/ välj svenska flaggan...för er som inte läst om detta...detta rullar iallafall på min dator varje dag!
Mvh
N
Det är det usc2000 går ut på.