Sänder inte på helger. C More Live HD tar över platsen vid det tillfället.
Sänder inte på helger. C More Live HD tar över platsen vid det tillfället.
Ok, såg att det fungerar nu, tack för infon![]()
Hur kommer det sig att du vet det så säkert då, när inte ens canal digital vet att det är det då? Tycker dom lika bra kunde ha tagit c more series då för den är ändå inget att ha och jag känner mig lurad som inte har fått veta det innan jag tog erbjudandet på c more film.
För att telefonsupporten är ett gäng idioter som bolagen bara anställer för att kunna ta emot alla klagomål. Skriv på deras Facebook-sida eller mejla så får du betydligt seriösare svar.
Sen kan man enkelt hitta sådan här info på deras hemsida...
https://www.canaldigital.se/kanalen/...-hits-hd/37/42
maur det har varit så ett bra tag med cmore hits hd så det är ingen nyhet
sen behöver man inte va så elak när man får info eftersom det stämmer så tycker ja du ska be rags32 om ursäkt
Ja där ser man smaken e som baken, jag har börjat inse att series är den jag gillar mest, det har gått så långt så jag funderar på hur jag ska få HBO med alla smaskiga serier, kanske börjar bli gammal eftersom jag helt plötsligt gillar serier
HBO verkar finnas på satelliten, Thor har jag för mig så det är konstigt att t.ex inte Canal digital börjar men nån form av HBO kanal...
För att C More köpte rättigheterna för deras serier. Lanserar HBO en satellitkanal (de finns redan hos Telia) så förlorar C More sitt värde gällande serier. Antagligen något HBO inte heller vill då de antagligen är nöjda med C More och deras samarbete.
Det var ju synd att HBO inte lyckades köpa loss C More. Hade varit intressant...