Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: dvb-c usb tuner

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Färsking
    Reg.datum
    Jul 2007
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av macuser Visa inlägg
    Jag skulle iaf rekommendera en med P&P-tuner. om du nu kommer byta system snart. Varför köpa "fel" box? Där har varit drivrutinsproblem förut med USB-tuners, interna är garanterat stabilare. Tyvärr verkar andrahandsmarknaden för Vu+ inte särskilt aktiv, kanske för att folk gillar sina boxar.

Vad har du läst då? Citatet ovan är ju väldigt vagt, och oklart vad som egentligen menas. 100Mbit vs Gbit behöver ju inte var ett problem. Sen vad andra tycker är prisvärt är ju fullständigt irrelevant, när den kom blev den prisad för just det. Folk köper ju fortfarande DM800 HD se för nästan dubbla priset.
    http://linuxsat-support.com/showthread.php?t=69572

Fullständigt irrelevant vet jag inte om jag tycker, då jag inte har möjlighet att prova själv före ett köp har jag inte så mycket annat att gå på. Sen är ju en egen uppfattning alltid bäst.

Ja jag håller med om att en box men p&p-tuner tuner skulle vara det bästa alternativet, dock är det ju inte säkert att jag behöver byta system(vilket jag hoppas!) och det är därför det tar emot lite att köpa en box bara för att den har p&p-tuner ifall det inte är nödvändigt i slutändan. Därför jag tänkte att man i värsta fall kunde lösa det med en usb-tuner, men det verkar ju inte fungera vidare bra.

Så topic frågan är väl löst antar jag, så länge ingen annan har fått det att fungera?

Frågan hör väl egentligen inte till den här avdelningen, men vilken box(alla märken) tycker ni är den mest prisvärda boxen med p&p-tuner i den här prisklassen? (2000-2500kr)
    Senast redigerad av lallee den 2015-03-13 klockan 11:31. Anledning: tillägg

Liknande ämnen

1. Svar: 27
    Senaste inlägg: 2011-10-14, 16:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss