Sidan 30 av 42 FörstaFörsta ... 20282930313240 ... SistaSista
Resultat 291 till 300 av 415

Ämne: Cmore kör mer pairing nu.

  1. #291
    Medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    40
    Tackad
    2 gånger
    Nån som kollat längden på senaste pairing EMM:en? Tänker att det blir samma visa på Conax som på Videoguard2, dvs blocka pairing-EMM:s tills det fungarar "felfritt".

  2. #292
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Snillen spekulerar?

  3. #293
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    182
    Tackad
    7 gånger
    Hej.

    För skojs skull så fick jag en testlina från en norsk kille som jag testade i ett dygn för att se om något hände och hade cmore hockey hd, cmore live 4 konstant sedan cmore live 3 ibland och cmore live 2 hade jag ej. Men med lite eftersökning så fungerar dessa kanaler om man väljer det norska cmore kortet, tyvärr så måste man säkert ha hela norska canaldigital då med tror jag. Så verkar som dom har pairat cmore live 2 och ibland 3 i Norge om jag fattat det rätt. Någon som har mer info?

  4. #294
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2012
    Inlägg
    180
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av torve Visa inlägg
    Hej.

    För skojs skull så fick jag en testlina från en norsk kille som jag testade i ett dygn för att se om något hände och hade cmore hockey hd, cmore live 4 konstant sedan cmore live 3 ibland och cmore live 2 hade jag ej. Men med lite eftersökning så fungerar dessa kanaler om man väljer det norska cmore kortet, tyvärr så måste man säkert ha hela norska canaldigital då med tror jag. Så verkar som dom har pairat cmore live 2 och ibland 3 i Norge om jag fattat det rätt. Någon som har mer info?
    Ytterst kortsiktig lösning. Tar nog inte lång tid innan dom pairas i Norge om så är fallet. Canal Digital Norge är dessutom de som haft pairing längst med TV2 Sport Premium-kanalerna.

  5. #295
    Är det någon som vet om ett Cas Interface 3 och en godkänd ca modul funkar? För som det verkar så kan det ju funka.
    I Manualen: Hursomhelst, den mest intressanta egenskapen är att man kan emulera
    PCMCIA porten till ett Common interface (EN50221) av en mottagare och kan
    då använda en CAM som om den var i en mottagare.
    Är det någon som testat detta??

  6. #296
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2012
    Inlägg
    180
    Tackad
    21 gånger
    fghfd.jpg

    Vi får se om den är pairad eller ej.
    Står även att C More Golf lanseras i Januari

  7. #297
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger
    Fast den funkar ju redan?!
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

  8. #298
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2012
    Inlägg
    180
    Tackad
    21 gånger
    Just nu ser det inte ut att vara någon HD-ström iaf. Upplösingen är dessutom 1440x1080 :s

  9. #299
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2013
    Inlägg
    220
    Tackad
    16 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Muggesand Visa inlägg
    Säkra källor inom astronomi säger att det inte går göra detta just 30 feb..
    Jag gjorde mig löjlig över malmstens fråga, då ingen vet säkert. Trodde mitt (dåliga) skämt var uppenbart, med referens till SÄPO och en icke-existerande dag. Men tydligen får man vara tydligare när man skojar. Har sett att det nu börjat upprepas i andra trådar.
    Citat Ursprungligen postat av torve Visa inlägg
    Vad jag hört rycktas om så inför cmore pairing på alla sina kanaler den 30 feb 2016.
    Citat Ursprungligen postat av deas Visa inlägg
    Februari 2016 har jag hört att dom ska para typ hela sitt utbud, kanske någon som hört något annat?
    (Deas kanske dock har andra källor)
    Senast redigerad av macuser den 2015-11-30 klockan 07:16.

  10. #300
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Intressant, håll tråden uppdaterad, vill veta om det blir fler HD kanaler som pairas och om det funkar eller inte.

    En annan sak är också intressant, hur drabbas dessa nissar som säljer kortdelning på internet, dom borde då inte kunna sälja dessa pairade kanaler eller ?

Liknande ämnen

  1. nya kanaler i cmore
    Av Castro i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2015-01-22, 16:49
  2. cmore
    Av shalle i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2014-04-06, 15:39
  3. [LÖST] cmore live kanalerna
    Av magnar81 i forum Com Hem
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2013-09-24, 20:51
  4. Cmore play
    Av nicolito i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-03-14, 21:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss