Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Humax 5350 Reset remote code?

  1. #1
    ryderric
    Gäst

    Humax 5350 Reset remote code?

    :? Humax 5350 Reset code?
    Jag har ett litet problem med min kära mottagare sedan den installerades! Jag kan inte söka kanaler på Sirius satelliten ! Detta fixades med att man Nollade programvaran till ursprungsprogramvaran ( Factory default ) detta gjordes av Installatören efter ett antal andra försök där det funkade med kanalsök av både Thor m.m men inte sirius?! Jag skulle vilja ha koden för att resetta dekodern med fjärren! Snälla säg att någon har detta så jag slipper anlita någon för att få in dom nya kanalerna.

    Hoppas att det finns någon guru där ute i syberspace:-))

  2. #2

    reset code

    reset modtagaren(mute-37175)
    Det är ibland lite osäkert om resetten har tadit.Man ser det lättast om man bootar upp på danska om man t.ex. tidigare körde menyer på t.ex svenska.
    Good luck å lykke till.:lol:

  3. #3
    Trevligt att du vill besvara inlägg, men varför välja ett som är över 6år gammalt?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Humax 5350
    Av hassle i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-08-14, 08:48
  2. Reset av Humax vacl 5350
    Av klas i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 18:18
  3. [LÖST] Humax 5350 och M2
    Av mogge2 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-27, 17:14
  4. Humax 5350
    Av ankaon i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-12, 14:27
  5. [LÖST] Humax 5350 Reset remote code?
    Av ryderric i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-17, 09:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss