Tack för era svar!
Får fortsätta köra via datorn till projektorn då...
Tror ni Viaplay & C More Play är sugna på att bygga ett Enigma2-plugin?![]()
Tack för era svar!
Får fortsätta köra via datorn till projektorn då...
Tror ni Viaplay & C More Play är sugna på att bygga ett Enigma2-plugin?![]()
Förmodligen INTETror inte dom har öppet api eller liknande så lär inte gå med 3de parts heller.
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.