Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: flera lnb

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    En del av oss bor i hyreshus där en motor stör grannsämjan.

    Fem grader öst franska kanaler, thor, astra, sju, nio och tio öst bra radiokanaler och en hel del intressanta TV-program med+feed. Hotbird italienska och arabiska program+sport, 16: feed.19 öst många intressanta dokumentärer, men framför allt en stor källa av sportevenemang som är ppv i Sverige. 23,5 inte lika rolig dom de andra, men en del bra radiokaler. 28 är väl nu mest radio och lättklädda kvinnor (kanske inte så fel det heller) och så vidare). Det finns fler satelliter jag inte tagit upp här så LNBerna går åt.

  2. #12
    Tack för din tips. Med motor tar tid med Diseqc zapar man mycke snabbare. Den svaga strömen på mottagaren är lite problem ska använda ett bra Diseqc som klarar den låga späningen.

  3. #13
    Färsking
    Reg.datum
    Sep 2014
    Inlägg
    28
    Tackad
    1 gånger
    tycker de bästa jag gjort är att sätta motor på parabolen plockar just nu 30W till 28,2E och beträffande att de tar ett par sek extra att sappa satellit tycker jag e försumbart.
    beträffande ljud från motor så hörs den om jag har dörren öppen annars hörs det ingenting in

Liknande ämnen

  1. Få flera kanaler.
    Av bonnieoclyde i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-01, 22:16
  2. TMB? flera nycklar?
    Av jeja2000 i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-26, 23:07
  3. Flera huvuden?
    Av Scorpi0 i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-10-25, 20:39
  4. Flera LNB(än 4)
    Av bonerat i forum Övrigt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2003-12-02, 20:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss