Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Artikel: Uppdaterad server och forum mjukvara

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger

    Artikel: Uppdaterad server och forum mjukvara

    Du kan se sidan på http://www.comhit.net/content.php/31...forum-mjukvara
    *********
    Nu är vi igång igen med uppdaterat system på server och även uppdaterad mjukvara för forumet. Anledningen till att det dök upp lite felmeddelanden på forumet under gårdagen var att vBulletin 4.2.2 som vi körde inte riktigt var kompatibelt med nyare PHP versioner, detta gjorde att även forumet fick sig en uppdatering till en ny version för att råda bot på detta.

    Vi har kollat igenom allt och allt ser ut att fungera som det ska, skulle ni upptäcka något fel eller problem så kontakta någon i ComHit Crew så vi kan åtgärda detta.

    Förhoppningsvis kommer forumet gå lite snabbare och smidigare nu efter uppdateringen.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #2
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Tack.

    Jag upptäckte något konstigt tidigare, men det var ju innan ni uppdaterade, så numera är det säkert bra. Det var när man hade skrivit ett inlägg och sedan ville redigera det, då gick det inte, bara tomt ruta som saknade text.

    Men allt är säkert bra nu.

  3. #3
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof Visa inlägg
    Tack.

    Jag upptäckte något konstigt tidigare, men det var ju innan ni uppdaterade, så numera är det säkert bra. Det var när man hade skrivit ett inlägg och sedan ville redigera det, då gick det inte, bara tomt ruta som saknade text.

    Men allt är säkert bra nu.
    Jag provade just detta nyss och allt fungerade som det ska
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #4
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Vad bra.

    Var säkert bara något tillfälligt knas eller bugg som inte funnits så länge men att den nu är borta. Säkert det som ni berättad om, att versioner inte var kompatibla med andra osv.

    Kul att sajten rullar vidare, jag minns hur det var när man körde på hemmaservrar, strulade ofta till och från, det var tider det

Liknande ämnen

  1. Dilog DT355 Ny mjukvara [Uppdaterad]
    Av Peppe i forum Övriga mottagare
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-02-02, 08:14
  2. Uppdaterad box!
    Av Brottarn i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-03-05, 20:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss