Hur gör man om de två filerna för GK till 3 Filer för FUNCARD?
Är det möjlig..
Länka gärna till en bra guide steg för steg...
Mvh Omighty
Hur gör man om de två filerna för GK till 3 Filer för FUNCARD?
Är det möjlig..
Länka gärna till en bra guide steg för steg...
Mvh Omighty
SÖK PÅ FORUMET INNAN DU STÄLLER EN FRÅGA SOM REDAN ÄR BESVAD TUSEN GÅNGER!!!!
Det går inte att konvertera dem två gk filer till tre fun..
men du kan läsa av den.. lägga alla nycklar på en tom provider fil sedan skapa fun filer med Morphex o bränna..
Michelangelo???
Varför skrika åt allt och alla :?:
Tycker det är dags för er alla i "Crewet" och skärpa till er. :shock:
Alla kan inte så mycket som ni tror.
Det är för mycket nedlåtande svar och pekpinnar. :evil:
Förlåt så hemskt mycket för att vi spenderar en massa tid på att hjälpa folk som tydligen inte är det minsta tacksamma. Kanske dags att börja samla frimärken istället. :-(
Här finns regler på forumet som är till för att följas vilket har sagts ett stort antal gånger vid det här laget. Det är jobbigt att behöva säga till folk heta tiden när det står klart och tydligt på flera ställen vad man inte får göra. Att folk skickar PM till ComHit Crew och ställer frågor i koder forumet är faktiskt väldigt vanligt.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Sorry att jag inte sökte..
Blev nyss medlem :smile:
Jag har ett AU kort som är av Guldkort typ.. kör den tillsammans med min sprillans nya Force 1144T box.. Funkar bra..
Läste bara att det ska vara bättre med Funcard?
Jag har även lite problem med vissa av kanalerna i paketet typ 4 4+ och CNN m.m Såg att alla dessa Låg i samma "MUX" min crappiga Innomhus antenn kanske e för dålig..
??
Du kan få ut en providerfil av din eefil om du har geo i programmet viaccess editor. Den droppar du sen på morphex och skapar dessa 3 filer för funcard.
Med paranbolnisses editor kan du plocka ut provider tryck på M de är provider texten som passar till morphex.
Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm