Jag ändrade till mobilestyles på min dator, hur återgår jag till normalt läge?
Jag ändrade till mobilestyles på min dator, hur återgår jag till normalt läge?
Sådär, bör funka för dig nu igen. Ändrade tillbaka ditt konto till standardstilen.
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Fortfarande mobilstyle.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Om inte det funkar kan du prova att hitta fram till inställningen en annan väg. Så här hittar man fram i standardstil, borde vara nåt liknande i mobilstyle:
Inställningar
Generella inställningar
Övriga alternativ (långt ner)
Forumstil
Jag hittar inte ens var man loggar ut, hittar inget som heter inställningar.
Nä, jag inser att det var ett dumt råd.
Jag sitter själv nu fast i mobilstyle utan att kunna hitta ut igen...
Jag bytte för att se om jag kunde klura ut hur det funkar. Jag har ett minne av att jag lyckades byta fram och tillbaka för något år sedan men nu går det inte. Mobilstyle är verkligen avskalat och saknar nästan allt av menyer för inställningar och annat...
Nu har jag lyckats hitta tillbaka men det var inte enkelt...
Jag lyckades komma ur mobilstyle genom att stänga alla fönster i webläsaren som var öppna mot Comhit-forumet. Sedan gå in i web-läsarens inställningar och radera alla cookies som hade med Comhit att göra. I Chrome som jag använder var det ganska enkelt för man kunde söka bland cookies och jag sökte på comhit. Sedan deletade jag alla cookies som hade med comhit att göra.