Kör du Boxer så funkar inte HD och mpeg4 kanalerna med softcam.
Gäller det alla HD kanaler för tv4 HD funkar för mig, kanal 5 HD funkade för mig igår kväll men jag bytte lite kanaler på "min sida" och nu funkar inte den längre men 4 HD funkar fortfarande
Senast redigerad av kempe den 2015-10-15 klockan 00:05.
Gäller det alla HD kanaler för tv4 HD funkar för mig, kanal 5 HD funkade för mig igår kväll men jag bytte lite kanaler på "min sida" och nu funkar inte den längre men 4 HD funkar fortfarande
Kör inte Boxer själv, men efter vad jag förstått så är alla kanaler som sänds i mpeg4 kodade med en extra nyckel som finns i Boxers CA-moduler. Denna nyckel är inte allmänt känd och kan därför inte användas i softcam.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Kör inte Boxer själv, men efter vad jag förstått så är alla kanaler som sänds i mpeg4 kodade med en extra nyckel som finns i Boxers CA-moduler. Denna nyckel är inte allmänt känd och kan därför inte användas i softcam.
Ok, jo jag har läst liknande saker här jag oxå, men det verkar vara lite sporadiskt. Visa kanaler som enligt boxers sida kör mpeg4 går att se, kan ju vara så att inte alla kanaler är krypterade kanske