Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Köpa ny box!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Tackad
    53 gånger
    MrPotatoHead, jo det är ju just detta man är intresserad av, den som så att säga bara tar bort det digitalt och inte påverkar signalen. Finns det sådana eller ?

Vad jag läste så blev Intel förbannade på att HDCP blev knäckt och hotade allt och alla, men det finns en del produkter som tar bort HDCP även om dom inte utannonserar detta. Men så länge man kan använda t.ex. Vu+ Solo2 eller liknande boxar till CD med CI+ modul även om just film och sportkanaler inte funkar, så gör det inte mig något.

Jag har mer intresse av att kunna spela in från andra kanaler än dessa, och då okrypterat TS format.

Seniormedlem MrPotatoHeads avatar
    Reg.datum
    Jul 2013
    Tackad
    51 gånger
    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof Visa inlägg
    MrPotatoHead, jo det är ju just detta man är intresserad av, den som så att säga bara tar bort det digitalt och inte påverkar signalen. Finns det sådana eller ?
    Jag är inte överdrivet insatt i olika produkter för detta. Eftersom ingen utannonserar den här funktionen får man helt lita på vad andra säger, eller testa själv. HDFury är rätt överprisade, och de har massvis av modeller som jag inte vet skillnaden på. VHD-1X2MN3D från Amazon ovan verkar dock allmänt rekommenderad på t.ex. videohelp forums.

Liknande ämnen

1. Köpa ny tv
    Av rottweiler i forum TV
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 22:22
  2. Köpa ny TV...
    Av Pytten i forum TV
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-01-06, 00:00
  3. Dax att köpa?
    Av bojorgen i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-12-12, 20:04
  4. Köpa M2 ?
    Av slisken i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-11-17, 08:36
  5. Köpa vad och var???
    Av m71533 i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-02-25, 21:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss