Resultat 1 till 10 av 111

Ämne: lösning för pairing cmore?

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2006
    Tackad
    5 gånger
    bifurkation, är inte ditt svar lite hypotetiskt för mig, med tanke på att jag idag har vanliga dreamboxar (DM800SE, DM 7020 och DM 500S- boxar) – utan plats för Boxer-godkänd CA-modul? Jag hade i o f s under ett antal år SmartWi, som jag sålde eftersom jag då inte var i behov av SmartWi, men det är idag historia.

Alex känner jag inte till, men innebär inte Alex att jag skaffar en ny uppsättning boxar, utöver mina Dreamboxar, det jag var inne på? Eller har jag fel här? Kunde jag fixa allt enbart genom att lägga in OScam i Dreambox, så vore jag jätteglad, men detta trodde jag inte var möjligt, efter allt jag läst i olika trådar här inne.
    bifurkation, har du någon lösning så är jag mycket intresserad. Svar här eller via PM mottar jag mer än gärna! Det här med att nu sitta med fyra Dreamboxar som nu verkar mer eller mindre värdelösa, känns såklart inte bra. Får glädja mig över alla år de varit till min hjälp att ha alla kanaler i ett flertal rum.

Nu har jag fått fiber och försöker få ut något av den. Du förstår vad jag menar ...
    Senast redigerad av Hexantrop den 2016-01-22 klockan 22:44.
    Ha der så bra!

Carl Hamilton: "Stress - vi har för mycket att tänka på eller för litet att tänka med."

Dreamboxar, VU+Zero plus några boxar för IPTV
    Paraboler: 1 parabol för Thor och Sirius och 1 parabol Hotbird + Astra 19,2E

Liknande ämnen

1. Cmore kör mer pairing nu.
    Av sleddog i forum Canal Digital
    Svar: 414
    Senaste inlägg: 2017-03-05, 16:28
  2. [LÖST] cmore fotboll
    Av Castro i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-06-17, 14:08
  3. nya kanaler i cmore
    Av Castro i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2015-01-22, 16:49
  4. cmore
    Av shalle i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2014-04-06, 15:39
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-18, 21:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss