Nja, jag tänkte mer på boxer-robert i marknätet, men sak samma, inte viktigt. Tur men inte har marksänd TV i alla fall, orkar med alla ständiga kanalflyttar och ominstallationer av boxen. Kabel-TV är väl OK, men här finns bara fibernät, och då är det IPTV. Finns ingen kabel-TV över fiber, samt att jag föredrar satellit, då fiber kan strula en del, eller i alla fall det händer saker. Satellit känns mer säkrare, men det kanske bara är jag som är överdrivet nojig ?
Sak samma, jag hittade i alla fall ingen lista på CD över deras kabel-TV nät, kanaler osv. Tror jag såg något hos comhem, men osäker.
Hmm, ska nog ringa canal digital och höra med dom om det finns planer på att ta bort det analoga framöver, bra att veta iom denna ombyggnad kanske är första steget. Inte för att det är jätteviktigt men ändå bra att veta om man till slut behöver skaffa en box, eller så skiter jag i det och monterar upp en parabol så kan man ta med sig boxen när man åker dit. Kanske enklare så kan jag vänta och se vad som händer.