Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Mistet HD sportskanaler

  1. #1

    Mistet HD sportskanaler

    Hei! Har 093e med Via Total pakke. For et par dager siden mistet jeg Via Motor Hd, Hockey HD og Fotball HD. Alle andre fungerer, inkl Sport Premium. Noen som har opplevd det samme?

    mvh

    satkingno

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hej, vad kör du för mottagare?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Samsung H670N.

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Skicka en ny signal via viasat's hemsida så bör dom komma igång igen, eller så får du ringa dom.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Har forsøkt mange ganger å sende signal...men det hjelper ikke

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    För att klargöra vissa saker, men du kör med kortet direkt i din Samsung motigare? Det är ingen annan utrustning inblandad?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Precis, allt ska fungera om man har originalkort och en godkänd mottagare från Viasat, om det du gjort inte hjälper måste du nog ringa kundtjänst, det kan ha hänt något eller blivit något fel. Det står inget på hemsidan (norska) visat om något problem ?

  8. #8
    Jepp kjører i originalboksen, alt virker unntatt disse kanalene. Får ringe dem i morgen. Takk for svar!!

  9. #9
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Jo, du måste nog ringa dom då, det kan ha blivit något fel, antingen med kortet eller din box. Och speciellt om du inte gjort något och dina kanaler plötsligt slutat fungera, då måste du få veta varför och de bör dom kunna svara på. Hade själv problem ett tag med ett kort, men Canal Digital skickade ett nytt så kasserade jag det gamla, sedan dess har allt funkat. Var något som blev knas med det gamla kortet förmodligen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss