För er som saknar Discovery kanalerna, Animal Planet och Eurosport1,2 så rekommenderar jag att ni registerar er hos Magine.com där ni kan se kanalerna gratis i en månad.
För er som saknar Discovery kanalerna, Animal Planet och Eurosport1,2 så rekommenderar jag att ni registerar er hos Magine.com där ni kan se kanalerna gratis i en månad.
Senast redigerad av joakim95 den 2016-02-01 klockan 14:23.
Carpe Diem
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Vad konstigt, det var inte länge sedan man kunde se alla kanaler gratis i en månad.
Verkar som dem dragit ner på det till bara 7 dagar, detta måste dem gjort efter årsskiftet.
Den vanliga Discovery Sverige och Animal Planet ligger i kanalpaket Magic medans dem övriga Discovery kanalerna ligger i ett separat kanalpaket.
Dåligt att dem har gjort om så här.
Senast redigerad av joakim95 den 2016-02-01 klockan 14:53.
Carpe Diem
Det kan ju vara ett bra tips ändå med Magine!
Förhoppningsvis räcker en vecka för att de ska hinna få ett avtal mellan SBS och CD...?![]()
Ett annat tips är att de svenska programmen från Kanal 5, Discovery m.fl. går att se gratis på http://www.dplay.se/
Det är fan sånt här beteende som driver den alternativa teknikutvecklingen (streaming-tjänster med tveksamma juridiska aspekter)..
OSCam (Omnikey Cardman 3021), TVheadend på Debian10 (1xTBS6984), Kodi på Sony KD-65XH9505.