maur, jo det är ganska uselt. Visst kan jag förstå om man blir ny kund, och dom har bindningstid på 6mån eller 12mån, beroende på vad man vill välja. Men det är ändå lite ruttet, borde inte vara så långa bindningstider. Uppsägningstider på 1mån eller 3mån tycker jag är ganska normalt oavsett tjänst man använder sig av. Bara för att bindningstider är korta innebär ju inte att kunder säger upp sina abonnemang. Det är ju snarare en fördel om det är kort, så händer det något, man måste flytta till lägenhet och inte kan använda parabol, som ett exempel så sitter man inte där och betalar för luft. Nu kan man ju överlåta abonnemang också men det är ju under förutsättning någon vill ta över det.

Nej dom kunde bli mycket bättre på den fronten tycker jag. Precis som att utöka och ha flera paket och val, kan ju inte vara så svårt, ju fler kunder som är nöjda, ju fler kommer stanna kvar. Säger sig själv tycker jag. Alla kanaler har försvunnit från EPGn nu, förutom kanal5, kanal9 tror jag. I alla fall på min vita original box.