Visa resultat för omröstning: Är det ok med reklam på forumet?

Antal röster
293. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja

    263 89.76%
  • Nej

    30 10.24%
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 23 av 23

Ämne: Reklam på Comhit

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2011
    Inlägg
    33
    Tackad
    1 gånger
    Hej alla,
    Har redan röstat för reklam då jag tycker att admins är värda det:-)
    En annan fundering är medlemsavgift med låst forum, vad anser ni om det?
    Jag tycker att det vore bra då många här är superbra på support!!

  2. #22
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jul 2005
    Inlägg
    348
    Tackad
    10 gånger
    Jag vet inte om det är möjligt att styra forumet på det sättet men om det skulle vara möjligt med en årsmedlemsavgift vi kan väl kalla det förening. så slipper de som är med i föreningen reklam samt att de har tillgång till en privat area endast för föreningsmedlemmar. Detta med även en privat area gör det garanterat intressantare för folk att gå med i föreningen och betala årsavgift. Jag skulle gärna betala 100-150 sek om året med tanke på vad det ger mig tillbaka. Med donationer så lär det trilla in en del 20 lappar och det kommer man inte långt på så det är bättre med årsavgift.

    Betalning skall kunna göras genom paypal.

    Övriga som inte vill vara med och bidra utan bara snålåka får enbart tillgång till den allmänna delen och får dessutom kika på lite reklam .

    Vad tycker ni?
    Senast redigerad av mickeez den 2016-03-04 klockan 23:28.

  3. #23
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Man skulle ju kunna prova donationer, dvs man samlar in pengar en gång per år för driften och så får vi se hur mycket som blir donerat, överskottet kan man skjuta till nästa års kostnad. Även någon form av markering, stjärna eller liknande, så kan man se vilka som donerat.

    Nu vet jag inte vad driften kostar men det borde inte vara så dyrt med tanke på att det bara är ett forum, text och ett litet filarkiv. Det är ju betydligt värre för andra sajter som slukar datatrafik och måste hantera massvis med information.

Liknande ämnen

  1. LÅT I REKLAM
    Av muhammed_3 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 15:44
  2. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 18:18
  3. Reklam på ComHit
    Av Thåström i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-08-19, 11:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss