Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Någon som har satt ihop en Andersson ramspänd projektorduk?

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger

    Någon som har satt ihop en Andersson ramspänd projektorduk?

    Hej!

    Någon som har byggt ihop en och har bruksanvisningen kvar?

    Köpte en begagnad och tvivlar på att de jag köpte den av har några bra förslag på hur den skall sättas ihop.

    Förstår det mesta, men en bruksanvisning vore trevligt...

    Är det första steget mot att bli medelålders? att inte starta utan en bruksanvisning.

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    187
    Tackad
    7 gånger
    Jag har en, fast när jag fick den så var den redan monterad. Så slapp den biten. Fick dock inte med något att sätta upp den på väggen med. så fick borra ett hål, och sen borra upp hålet i den delen av ramen som är utåt så att säga.

    Vet inte om det kan hjälpa till något, men kan ju knäppa några kort om det underlättar.
    Själv hade jag nog mailat netonnet och frågat om dom inte kunde fixa fram en bruksanvisning.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Den är utgången ur sortimentet och ingen information om bruksanvisning på hemsidan. Men jag skall mejla dem, men är inte hoppfull.

    Jag har problem med hörnen. Det finns L-formad bit som trycks in i ramen och som inte syns på din ram. På baksidan skruvas ramen ihop med fyra skruvar i varje hörn. I hörnen skall också en L-formad plastbit med mönster- Det verkar som om skruvearna skall skruvas igenom plastbiten och sedan in iden inre metallplattan; här förstår jag inte hur jag skall göra. Om du kan fotografera ett hörn utan att duken ramlar ner vore det jättebra!!

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    187
    Tackad
    7 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Schwede30 Visa inlägg
    Den är utgången ur sortimentet och ingen information om bruksanvisning på hemsidan. Men jag skall mejla dem, men är inte hoppfull.

    Jag har problem med hörnen. Det finns L-formad bit som trycks in i ramen och som inte syns på din ram. På baksidan skruvas ramen ihop med fyra skruvar i varje hörn. I hörnen skall också en L-formad plastbit med mönster- Det verkar som om skruvearna skall skruvas igenom plastbiten och sedan in iden inre metallplattan; här förstår jag inte hur jag skall göra. Om du kan fotografera ett hörn utan att duken ramlar ner vore det jättebra!!
    Du vill alltså ha ett kort på baksidan av duken kan man säga?
    Prova maila dom, få du inget svar från dom så kan jag skruva ner duken o ta några kort.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Får se om Netonnet säger något och i så fall vad.

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Gav up. Köpte en billig ramspänd duk från Elgiganten istället.

Liknande ämnen

  1. Hur koppla DM500c och Andersson LED2641DC ?
    Av gusgez i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2013-01-21, 13:52
  2. [LÖST] Satt i en Dvb-t tuner i en DM8000
    Av lus i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-03, 23:51
  3. vilken projektorduk passar?
    Av svenna_sdl i forum Projektorer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-20, 13:29
  4. Projektorduk
    Av fagerhultarn i forum Projektorer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-07-16, 11:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss