På DMM:s site kan man se att det kommit några boxar med T2-tuner. Jag har letat runt men inte hittat några DM-T2 tuners till salu. Jag har en trippeltuner i min DM8000 och den funkar ju utmärkt som T2-tuner. Men man är ju nyfiken......
På DMM:s site kan man se att det kommit några boxar med T2-tuner. Jag har letat runt men inte hittat några DM-T2 tuners till salu. Jag har en trippeltuner i min DM8000 och den funkar ju utmärkt som T2-tuner. Men man är ju nyfiken......
Den här kanske?
http://www.dm800.eu/triple-tuner-for...-t2-p-312.html
//Chrille//
Jag skrev ju att jag har trippeltunern. DMM lär väl inte klämma in den i sina originalboxar av senaste snitt?
Skickat från min P9000_Lite via Tapatalk
Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD
Tror jag inte eftersom den finns i den nya DM520HD.
Senast redigerad av Stickan den 2016-08-30 klockan 16:14.
Finns att köpa hos t ex hos Elgruvan. Twin C/T2 original DM.
Skickat från min P9000_Lite via Tapatalk
Är det någon som testat om denna funkar med DM8000? det står lite olika på olika sidor om just 8000.
800hd SE och nyare ska den funka med i alla fall.
Har idag en trippel tuner i min 8000 och den fungerar för både S C och T, men jag får inte in några T2 muxar på den och det får jag med min tv på samma antenn.
Jag har en original T-tuner till dreambox om du är intresserad?
VU+SOLO 4K
KÖR BÄSTA IPTV
Jag köpte en Twin C/T2-tuner från Elgruvan. Funkar perfekt! Sitter i min DM7080.
hej Jippe.
Har oxå en trippel tuner i min dm8000 men jag får in alla kanaler alltså även alla T2 hd kanaler, gissar att du behöver kolla hur du söker kanalerna.
Man fick sätta tunern i avancerad mode och söka manuellt och välja lnb32 mm och lägga in en speciellt tilläg i sattelites.xml, kan inte kolla just nu då inspelning pågår.
Återkommer i ärendet . mvh