Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Dm525s

  1. #1

    Dm525s

    Hej
    Jag ska köpa en dreambox, och fick ett tips om att det finns en helt ny modell som heter DM525S. Hittade en på satvision, och det står att det är den nyaste men det är en DM520S:
    Är detta samma modell? Vad är skillnaden mellan DM520 och DM525?
    Tacksam för svar

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    DM525 känner jag inte till, DM520 är en ny box. Dom har också DM900 på G med 4K men den lär kosta. Så tror den där DM525 är nått annat.


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jul 2009
    Inlägg
    296
    Tackad
    31 gånger
    Skillnaden är att DM525 har ci-slot
    1x Vu+duo 4K SE 2xS2 2xT2 4TB HDD OpenPli 8.0
    1x Vu+ duo2 4xS2 2TB HDD
    OpenPLi 7.2
    1x DM8000HD 2xS2 1xT 1xTriple S2/C/T2, DVD, 3TB HDD, RG
    B-Display, OpenPLi 8.0
    2x DM800SE, OpenPLi 4.0
    1x DM500HD, OpenPLi 4.0
    1x Vu+Zero, OpenPLi 7.2

  4. #4
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    DM525 verkar vara en officiell Dreambox modell. Den finns med på deras hemsida: http://dreambox.de/dm525-s2-ci-slot
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  5. #5
    Jag fick boxen idag. Skillnaden är CI-slot som någon nämde. Men när jag kopplade in den, setup menyn kom upp, men boxen reagerar inte på fjärrkontrollen. Kan inte välja något i listan. Den nya fjärren funkar däremot på min DM 800hd.
    När man sätter igång boxen, ska en lampa på framsidan lysa, men det gör det inte hos mig. Vad kan det vara för problem? Boxen är inte flashad.
    Tacksam för hjälp!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss