Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 37 av 37

Ämne: Ingen bild men hittar kanaler!

  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av Bosse3050 Visa inlägg
    En sista fråga: Har du sett BOXEN
    fungerat och bilden innan du köpte den?
    Nej det har jag inte. Men känner han som sålde den. Han sluta använda den för att den som dela kanalerna blev tagen.... Men Jag Hade Ju signal på min single lnb. Och de var när jag bör till monoblock som strulet kom. Han aldrig kolla efter en okodad kanal på min single lnb innan jag fick mitt nya monoblock.bild har ja garanterat. Problemet är att jag inte hittar satelliterna längre efter att jag böter till monoblock.
    Senast redigerad av Mathias81 den 2016-11-01 klockan 18:31.

  2. #32

  3. #33
    Funkar att se SVT1 SVT2 TV4 TV6 och Barnkanalen med Softcam Scam om du inte har kort

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av Knicken Visa inlägg
    Funkar att se SVT1 SVT2 TV4 TV6 och Barnkanalen med Softcam Scam om du inte har kort
    Tack så mycket

  5. #35
    Har en ny tuner i nu. Nu får ja in thor på port b. Den ska ju vara på port a. Eller hur. Försöker klura ut hur de blivit så men står still nu. Har ett monoblock. När ja börja med att ställa in satelliter hade ja thor på port a. Har inte ändrat parabolen ngt.

  6. #36
    Screenshot_20161118-163318.jpg är ngt fel förutom att thor är på port b. Testade eftersom ja inte fick någon signal på port a. När jag installera från första början hade ja ett single lnb och hitta thor. Så egentligen borde ju thor vara på port a. Eller hur?
    Senast redigerad av Mathias81 den 2016-11-18 klockan 18:35.

  7. #37
    Har fått kanon bra signal på thor 84% snr 99%agc 14.5db på cmore kanalerna. 30 procent på 12643 frekvensen. Så gjorde jag kanalsökning och hitta över 800 kanaler. Gött. nu får dock inte in astra. Men ja undrar om ja har rätt inställningar i dreamboxen. Ngn som vet. Har ett single monoblock. Inbyggd switch.

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Hittar kanaler men ingen bild eller ljud
    Av kick i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-01-08, 23:51
  2. Vu+ uno Kanaler men ingen bild.
    Av pina i forum Vu+
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-10-04, 23:39
  3. Ingen ljud/bild på kodade kanaler?
    Av DM 7020 i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-24, 17:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss