Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: ingen bild Vu+Duo2

  1. #1

    Unhappy ingen bild Vu+Duo2

    Jag har en Duo2 med en DVB-S och en DVB-C tuner,MgCamd Open pli 4 och kör mot 2 olika CS-Servrar och det har fungerat klockrent i över 1 år,men igår så vaknade jag i soffan av att det var svart och tyst i rutan..
    har efter det kollat upp att dom som har servrarna fungerar som det ska och jag har kollat mina filer i mottagaren och alla filer är på sin plats,jag har bootat om alla routrar,switchar mm , kollat upp nätverksanslutningen boxen mot nätet och även den lirar.. har efter det ikväll blåst om boxen med senaste Open Pli 4 betan och lagt tillbaka allt i boxen med ny kanalsökning mm mm , Men det enda som visar bild och ljud är 1,2,4,6,fox på ComHem..

    håller på bli knäpp över detta så nu hoppas jag på hjälp härifrån..
    /S

  2. #2
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Låser denna tråden med hänvisning till reglerna:

    § 7. Cardsharing
    § 7.1. Det är inte tillåtet att diskutera sk. Cardsharing på forumet som inte hör till det egna hushållet.
    § 7.2. Det är på forumet eller via privata meddelande inte tillåtet att efterfråga Cardsharing-grupper eller Cardsharing-medlemmar.

    Det är bara tillåtet att diskutera cardsharing här om du har en egen server.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


Liknande ämnen

  1. ingen bild på Youtube VU Duo2
    Av micklarn i forum Vu+
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2016-03-06, 16:37
  2. Vu+ duo2 ingen signal
    Av JimmyBoy i forum Vu+
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2015-06-06, 17:33
  3. Bild i Bild Vu+ Duo2
    Av RolandS i forum Vu+
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-07-26, 15:16
  4. Duo2 Lcd4 linux Jpeg bild
    Av ringo11 i forum Vu+
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-11-03, 11:16
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-02-08, 16:16

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss