Jeg har en Samsung 5140 og den har :
1.0W
4.5E
13E
19.2E
jeg vil tro at Pace har det samme.
vh/Bosse

Jeg har en Samsung 5140 og den har :
1.0W
4.5E
13E
19.2E
jeg vil tro at Pace har det samme.
vh/Bosse

Ser ju lovande ut...och det är möjligt att söka fritt på dem andra satelliterna?...misstankarna fanns för det svar jag fick när jag ringde var att det bara går att ta ned viasatkanaler....är det diseque 1.0 du då använder i konfigurationen?..då skulle det vara möjligt att ha en diseque motor också för 4 st positioner...är det möjligt att blanda kanaler i kanal/favoritlistan eller hur får man till det?
Tack
//P

DiSEqC 1.0 er standart og de 4 satelliter er forprogrammeret men kan flyttes - jeg tror ikke at der kan
bruges motor der skal man bruge DiSEqc 1.2 eller usal.
vh/Bosse

Tack
Motorstyrningen jag tänker på är en MOTECK V-BOX II Omvandlare från DiSEqC till 36 Volts motorstyrning med olika diseqc protokoll bla 1.0....förstår jag dig rätt att du kör en europaparabol med 4st lnb Bosse.....kunde man har valfria favoritlistor och sortera kanalerna som man ville mellan dem olika satellitpositionerna?...hänger mottagaren med bra i enkelt handhavande?....eller rekommendreas någon annan viasat box med diseqc 1.0.....har du viasat abonnemang idag och kollar utöver det fritt på dem andra satellitpositionerna...
Tack för dina svar Bosse
//P