Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Varning för en person på Blocket ?

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger

    Varning för en person på Blocket ?

    Varning för en person ( Jag har namn & person nr & konto nr & Vad han jobbar med & post inlämning nr på postnord finns inget med det nr jag har fått av han , Pm gärna om ni vill och mer därtill ) om ni inte vill bli BLÅSTA SOM JAG) som ringer på annonser på Blocket ? Som säger att han hade en Vu+Solo2+ ja ni vet vad !Då han /dom hade flyttat från Huset.
    Jag satte in en annons på Blocket att jag ville Köpa en Vu+Solo2. Jag fick en del svar .Bla annat från en från Härnösand ,jag sände 1000 kr till ett Konto nr som han gav mej , sen har vi haft 253 sms kontakter , men där händer inget.

    Mvh

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    187
    Tackad
    7 gånger
    Gör en polisanmälan om du nu har så mycket bevis?

  3. #3

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger
    Gör en polisanmälan om du nu har så mycket bevis? Jag har hur mycket som helst på han och övriga i det här ! Tack mina vänner : kaptenmorgan , nicolito & moderater på Comhit

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger
    Tackar även Minime & atomized som har sagt var och vad jag kan skriva
    Mvh

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger
    Har nu jagat han med 468 sms men inget händer

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2008
    Inlägg
    39
    Tackad
    7 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Kröll Visa inlägg
    Varning för en person ( Jag har namn & person nr & konto nr & Vad han jobbar med & post inlämning nr på postnord finns inget med det nr jag har fått av han , Pm gärna om ni vill och mer därtill ) om ni inte vill bli BLÅSTA SOM JAG) som ringer på annonser på Blocket ? Som säger att han hade en Vu+Solo2+ ja ni vet vad !Då han /dom hade flyttat från Huset.
    Jag satte in en annons på Blocket att jag ville Köpa en Vu+Solo2. Jag fick en del svar .Bla annat från en från Härnösand ,jag sände 1000 kr till ett Konto nr som han gav mej , sen har vi haft 253 sms kontakter , men där händer inget.

    Mvh
    Tidningar har fyllts med artiklar " hur du ska göra för att inte bli lurad" Här har du alltså gått på ett klassiskt trick! Skicka pengar till mitt konto så löser allt sig! Tänk efter!
    Nicolitos länk i denna tråd är vad som gäller när varor ska handlas på Blocket eller liknande ställen.
    VUSolo 4K, Open BlackHole 3.0.2 0.8W, 4.8E, 13.0E, 19.2E

  8. #8
    Färsking
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    26
    Tackad
    2 gånger
    Du måste handla i igenom Blocketpacket det är bara det som gäller bara För folk har blivit så oseriösa på att sälja saker .Det är samma på Tradera det har blivit lika där

    MVH Stollen
    Senast redigerad av Stollen den 2017-03-31 klockan 21:23.

  9. #9
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Ort
    östergötland
    Inlägg
    1 762
    Tackad
    99 gånger
    lite får du nog skylla dig själv när du gör så utan att kolla igenom vilka alternativ det finns
    sorry men så är det som de andra skriver med blocket är fullt med bedragare därför
    kom blocketgaranti till och ändå så kan man läsa att folk åker på det iallafall

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    70
    Tackad
    2 gånger
    Men säg mig då vilket sätt är bäst/säkrast att handla på annonser vi Internet Tycker ni
    Mvh

Liknande ämnen

  1. Hitta en person bakom ett ipnr?
    Av larsjon i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 18:37
  2. Titanium på blocket
    Av thelv i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-06-14, 08:57
  3. blocket
    Av macco i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-04, 23:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss