Det fanns, om det finns nu så är den inte public, men du vet säkert bättre än jag.
Det fanns, om det finns nu så är den inte public, men du vet säkert bättre än jag.
Gigablue UHD Quad 4K
VU+ Solo2.
Openpli 8.1
Oscam, Oscam-emu
parabol 90 med motor
parabol 75 fast
Då menar jag själva filen, och inte en tysk eller annan image.
Gigablue UHD Quad 4K
VU+ Solo2.
Openpli 8.1
Oscam, Oscam-emu
parabol 90 med motor
parabol 75 fast
Jag vill gärna få igång det också. Jag har VU+ Solo 4K ? hur ska få det ?
Senast redigerad av farshad den 2017-04-18 klockan 16:07.