Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Säkert att köpa Humax DV1100 S?

  1. #1

    Säkert att köpa Humax DV1100 S?

    Hejsan!

    Längesen jag var på detta forum eftersom ja sålde min comhembox, men nu vill ja åter in i den digitala världen.

    Jag håller nu på att bygga ihop ett eget hemmabiosystem, vilket även skall kunna användas till Viasat och idag fick ja syn på Humax DV1100 S som är en dvspelare och satellitreciever i ett.
    Jag undrar om någon vet hur säkert det är att ha denna med tanke på piratkort? Är det precis som att ha vilken annan humax eller? Kommer den gå att remota, med funcard/guldkort? - Helt enkelt vill ja räta ut de vanliga frågetecknena till utropstecken.

    Så jag är tacksam för alla svar trots att boxen i fråga inte finns till försäljning här i Sverige, vilket medför att inte en hel hop med människor har den (?).

    / birre

    ps. jag är även mottaglig för spekulationer från sakkunniga, men de ska inte vara alltför vilda sådana


    edit: här är en bild på den, fin är den då iaf :!: http://www.datasat.de/datasat/images/Hum1100front.jpg

  2. #2
    Blir det billigare att köpa den jämfört med att köpa digitalbox+dvdspelare? Om inte ser jag ingen anledning att ha det i samma box.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. Säkert att beställa?
    Av garga i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 14:03
  2. e säkert ute o cyklar men....
    Av magellan69 i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-07-22, 05:58
  3. Hur säkert är boxer?
    Av Nos i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-07, 12:17
  4. [LÖST] dum fråga säkert men.....
    Av wajnet i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-12, 18:28
  5. Köpa Humax 5100C?
    Av MobbA i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-05, 17:13

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss