Citat Ursprungligen postat av Rags32 Visa inlägg
Förstår egentligen inte ditt syfte med låsningen då folk alltid skriver hur de gör. För "Tigerfrun" borde han tagit till sig infon från com_bort att det gäller att ha rätt FW. De flesta som löst detta system har garanterat haft det. Det tröttsamma är väl att det finns så många av dessa trådar nu med samma info i princip. :P
Jag uppskattar den tekniska information du bidrar med.

Anledningen att jag låste tråden var att stämningen började bli otrevlig och likna pajkastning mellan några deltagare. Som jag skrev tycker jag det är viktigt att man kan diskutera saker utan att vara otrevliga mot varandra!

Jag tycker t.ex. att du kunde låtit bli att, som i citatet ovan, tala om för en annan medlem vad den personen borde eller inte borde göra. Den typen av uttalanden skapar lätt konfrontation och dålig stämning. Du kunde ha uttryckt det på ett annat sätt och t.ex. förklarat ytterligare en gång att det är viktigt att ha rätt firmware-version utan att tala om för någon vad den personen borde eller inte borde göra.

Jag låter tråden vara öppen tills vidare och hoppas att diskussionen kan fortgå på ett lugnt och sansat sätt. Men om det börjar bli pajkastning igen så låser jag.