Citat Ursprungligen postat av Hary_ Visa inlägg
konstigt att det har bara slutat att fungera
Jo, jag håller med om att det är konstigt att bara tre av kanalerna har lagt av. Det är därför det är så svårt att säga vad som kan vara problemet. Sen har jag inte Comhem själv så jag vet inte exakt hur de gör, om de hanterar just de här kanalerna på något speciellt sätt. Det är därför det hade varit värdefullt att se vad loggfilen klagar på när du försöker titta på de här kanalerna.

Sedan måste du förstå att vi kan inte lösa problem om inte du ger oss den information som behövs för att lösa ditt problem. Jag efterfrågade logg och config-fil. Du gav mig en halv config-fil och ingen logg...
Det enda jag kan säga är att jag ser inget direkt fel i den del av newcs.xml som du har postat, men jag kan ju inte se hela bilden när så mycket information saknas.

Nu avslutar jag min felsökning i detta ärende eftersom jag inte har tid/lust att ständigt behöva efterfråga och be om information i omgång efter omgång. Det ligger i ditt intresse att problemet löses och därför borde du känna ett större ansvar för att underlätta för de som vill hjälpa dig. Som det är nu så slösar du bara deras tid till ingen nytta tyvärr. Det blir frustrerande och meningslöst och väldigt tråkigt att försöka hjälpa dig under sådana förutsättningar.