Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Tapatalk funkar inte på Comhit.net

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2007
    Inlägg
    230
    Tackad
    4 gånger

    Tapatalk funkar inte på Comhit.net

    Som ni ser i rubriken. Fler som har samma problem? Android 7.1.1 och senaste Tapatalk

  2. #2
    Seniormedlem BruketFanss avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    BruketTown
    Inlägg
    163
    Tackad
    7 gånger
    Same problem here .
    Kör med iOS 10.3.3 och senaste Tapatalk
    DM800HD SE x 2 | Newnigma2 |
    Goody Goody...

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2007
    Inlägg
    535
    Tackad
    55 gånger
    Samma här.
    Trodde det var för jag var utomlands och körde via vpn. Men det vara samma fel när jag kom hem till Svedala idag. "Nätverksfel, försök senare (get_thread|ComHit.net)

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Skumt! Ska titta på det ikväll!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Verkar som felet ligger i att Tapatalk inte är kompatibla med PHP7.1. Har lagt ett supportärende hos tillverkaren så ska se vad dom svarar.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2007
    Inlägg
    535
    Tackad
    55 gånger
    Citat Ursprungligen postat av deas Visa inlägg
    Verkar som felet ligger i att Tapatalk inte är kompatibla med PHP7.1. Har lagt ett supportärende hos tillverkaren så ska se vad dom svarar.
    Här du fått något svar?
    Mvh bbra2000.

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Har fått lite feedback från dom men dom forskar fortfarande i det. Verkar som det är lite plugins som också ställer till det. Har avaktiverat pluginet för att skicka tack i inlägg, dom såg att det verka ställa till det lite. Ska testa lite och se, återkommer.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2007
    Inlägg
    535
    Tackad
    55 gånger
    Oki. Nu funkar det tack vare din inaktivering.

    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Verkar fungera bra nu ja. Ska titta närmare på pluginet också, verkar inte ha kommit någon officiell uppdatering, men fanns lite modifikationer som jag ska gräva ner mig i och förhoppningsvis få att fungera


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2013
    Inlägg
    51
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av deas Visa inlägg
    Har fått lite feedback från dom men dom forskar fortfarande i det. Verkar som det är lite plugins som också ställer till det. Har avaktiverat pluginet för att skicka tack i inlägg, dom såg att det verka ställa till det lite. Ska testa lite och se, återkommer.
    Använder inte just Tap Talk, men tänkte ändå skriva att "Tack" pluginet fungerade ej heller innan.
    Sparade inte sidan med fel som kom upp men tänkte kan vara bra om ni inte visste att den var trasig...

Liknande ämnen

  1. Tapatalk?
    Av Mike T i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-09, 12:16
  2. Svar: 10
    Senaste inlägg: 2003-10-12, 11:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss