har du tagit bort bboxid och han skrev detta ju
Jag kör inte med oscam till mitt 090f kort. Utan jag kör med newcs. Oscam har sprungit ifrån 090f. Så jag tycker du ska antinge köra med en gammal oscam eller newcs.
har du tagit bort bboxid och han skrev detta ju
Jag kör inte med oscam till mitt 090f kort. Utan jag kör med newcs. Oscam har sprungit ifrån 090f. Så jag tycker du ska antinge köra med en gammal oscam eller newcs.
1.20-unstable_svn, build r11335 (mipsel-oe-linux)
Har du en gammal Dreambox?
http://download.oscam.cc/index.php?&...s-tuxbox-oe2.0
Det borde vara mips om du har köpt inom senaste 6 åren i princip...
Jag kör inte med oscam till mitt 090f kort. Utan jag kör med newcs. Oscam har sprungit ifrån 090f. Så jag tycker du ska antinge köra med en gammal oscam eller newcs.
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk