Försöker ladda ner area från ucs2000 men kan inte välja kanaler , vad är det som händer ? :?: :?: :shock:
Försöker ladda ner area från ucs2000 men kan inte välja kanaler , vad är det som händer ? :?: :?: :shock:
Mvh // tropical
databasen med areor är väl tom. kommer antagligen ordna sig snart.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
De håller på att göra om lite på sidan..
Tills dess de är klar så kan du inte få fler areor att scanna.
//Hoqqe
Han som uppdaterar databasen med areor kan inte komma åt den just nu därför är den tom.
No the project is stil going...
Problem... I have just changed the cable modem i use. Got a new IP. Lost the access to the database. Thats why i haven't uploaded more areas.
Have sendt a mail to the host and hope i get the access back as soon as posible.
Ökar man sin poäng genom att rösta på fungerande nycklar ?
Eller gör man det bara med keyfinder ?
Mvh // tropical
Nej man får inte trust när man röstar. Läs "Rules / Guidelines" på ucs så ser du vad du får trust för.
om jag delar ut mitt sa/ua och mk 00/01 i ucs kan nån spåra det till just mitt kort ?
Mvh // tropical
Indirekt. Om du inte röstar på andras nycklar, varför skall då någon annan rösta på dina?Ökar man sin poäng genom att rösta på fungerande nycklar ?
Om din provider skulle titta i databasen skulle han kunna se att UA/SA kommer från ett kort du äger. Men det bevisar inte att det är Du som delat ut det på ucs. Det kan vara så att just ditt SA redan finns i databasen!! 8)om jag delar ut mitt sa/ua och mk 00/01 i ucs kan nån spåra det till just mitt kort ?
/Spock
Jag har röstat på andra fungerade nycklar, men är det inte så att SA är samma som UA . 00 kan väl alla lägga till .
Mvh // tropical
I fallet Viasat är UA = 01 + PPUA annars är UA = 00 + PPUA.Jag har röstat på andra fungerade nycklar, men är det inte så att SA är samma som UA . 00 kan väl alla lägga till .
Men, jag menade att ditt SA/UA samt nycklar kanske redan ligger i databasen.
Rösta även nej på icke fungerade nycklar - det är minst lika viktigt. Det är nämligen fuskarna som sprider nycklarna från ucs. Det har hänt ett par gånger och vi behöver hjälpas åt för att se till att det inte sker igen...
/Spock