kaptenmorgan, jaha. Tja då kanske en del kanaler hos CD är pairade, iofs hade jag inte några större förhoppningar om att kundtjänst vet vad dom pratar om. Man får alltid olika besked om det ena och andra.

Intressant dock vad som kommer hände på Viasat efter omläggning, ursprungligen skaffade jag CD för dom hade fler HD kanaler och fram för allt, original kanaler. T.ex. NatGeo, History och annat dom jag faktiskt tittar på. Jag har aldrig gillat deras egna Viasat History osv där dom själva kör ut program som dom väljer osv. Jag föredrar original kanalerna och deras utförande. Sedan så har ju skillnaderna minskat och jag antar att efter denna omläggning så kommer Viasat ha betydligt fler HD kanaler osv.

Sedan har väl Viasat satsat mycket på sport tidigare, inget som jag tittar på annat än kanske Eurosport och så. Jag är ingen som följer sport om man säger så. Finns det andra här i forumet som har Viasat så hoppas jag ni kan informera oss andra om vad denna omläggning omfattar och hur det blev.