Jag vill bara ha en stor klocka och en progressbar under den i normalt läge eftersom picon och programinformation har jag i lcd displayen.
Jag menar ändrar du i filen eller har du en egen fil.
Gigablue UHD Quad 4K
VU+ Solo2.
Openpli 8.1
Oscam, Oscam-emu
parabol 90 med motor
parabol 75 fast
Hej
prova om det går med webläsaren annars
http://192.168.x.xx/lcd4linux/config
ok du menar lilla display sorry
Senast redigerad av tamos den 2017-11-18 klockan 14:54.
Jag har ändrat i filen så det bara är en stor klocka och en progressbar med + återstående tid under i "normalläget"
Vad ändrade du? Kan man få en kopia av din ändrade fil?
Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD
skin_display.zip
Här är filen