Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Satellite.xml?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Seniormedlem Stickans avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    829
    Tackad
    15 gånger
    Givetvis, ursäkta skrivfelet. Men har du något svar på detta? cable.xml alltså
    Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger
    Sök med nätverkssökning på en fungerande frekvens så hittar den alla kanaler.
    Har alltid fungerat för mig oavsett modell.
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

  3. #3
    Seniormedlem Stickans avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    829
    Tackad
    15 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Leatherface Visa inlägg
    Sök med nätverkssökning på en fungerande frekvens så hittar den alla kanaler.
    Har alltid fungerat för mig oavsett modell.
    Tack! jag har gjort så och fått kanalerna, men tyvärr avkodas inte alla. Trots originalmodul och kort. Inget felmeddelande, bara svartruta.
    Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Inlägg
    923
    Tackad
    147 gånger
    Testa en annan modul.

  5. #5
    Seniormedlem Stickans avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    829
    Tackad
    15 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Freelock Visa inlägg
    Testa en annan modul.

    Nu har jag bara tillgång till en CryptoGuard. Så det är väl bara att ge upp...... fast det bär emot.
    Senast redigerad av Stickan den 2018-01-27 klockan 17:01.
    Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Ort
    östergötland
    Inlägg
    1 791
    Tackad
    101 gånger
    vad är det för cabeltv då? som han har där ?

  7. #7
    Seniormedlem Stickans avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    829
    Tackad
    15 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jo1 Visa inlägg
    vad är det för cabeltv då? som han har där ?
    Litet bolag.
    Senast redigerad av Stickan den 2018-01-27 klockan 19:01.
    Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD

Liknande ämnen

  1. mottagning av Satellite
    Av tobi i forum Vu+
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-02-28, 09:48
  2. Uppdatera satellite.xml
    Av ulfjonas i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2015-01-04, 22:14
  3. Problem med satellite xml
    Av Saikare i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-07-25, 13:24
  4. No satellite fronend found!!
    Av chester11 i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-08-01, 23:58
  5. Twinhan VP1020A DVB Satellite
    Av _age_ i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-14, 23:03

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss