Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Banhof

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Ort
    östergötland
    Inlägg
    1 762
    Tackad
    99 gånger

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Fast dom påstår att all info raderas inom 24 timmar, så inte så mycket att lämna ut.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger
    Det tror jag vad jag vill om då dom lämnat ut information vid grövre brott har jag för mig vilket dom inte skulle kunna göra heller då.
    Senast redigerad av Leatherface den 2018-01-30 klockan 12:50.
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

  4. #4
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger

    Exclamation

    Problemet är uppenbart i Sweclockers artikeln. Dom jagar mygg med kanoner, när dom borde fokusera
    mer på annan värre brottslighet. Det är förmodligen bara pga påtryckningar från annat håll, MPAA, Hollywood osv.

    Man har ju inte förändrat något vad gäller insatser för ALL annan brottslighet och kriminalitet, ganska uppenbart vad som har pågått under
    lång tid. Snart blir det väl olagligt att dölja sin identitet med VPN, att köra en TOR-exit node blir säkert också olagligt och vid misstanke
    om brott (pga krypterad data) kan man snart schablon bestraffas utan bevisning.

    Vi är på väg mot dit boken 1984 beskrev.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Ort
    östergötland
    Inlägg
    1 762
    Tackad
    99 gånger
    blir väl som nord korea eller va det sydkorea som kommer att ha eget internet och tillåta 2 kanaler på tv

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Håller med om att fokus är jävligt skevt, givetvis ska uppgifter lämnas ut vid grova brott som t.ex. terror, barnporr, knarkhandel, mord o.s.v. Men att sätta fokus på att jaga lille svensson som delar en Beck film känns ju helt skevt.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Äsch, edit.
    Senast redigerad av DennisOlof den 2018-02-02 klockan 19:01.

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2010
    Inlägg
    526
    Tackad
    37 gånger
    >Slängde hundratals svenska filmer jag aldrig sett.
    varför köpte du dem då? Själv har jag insett att det inte är lönt att köpa en massa "bra att ha" bara för att de säljer det billigt i nån tag 3 för 59kr-binge. Blir ändå inte att man ser dem.
    samma sak med nedladdning, slutade med detta för många år sen för jag hade ändå aldrig tid eller lust att se det som laddades ner
    bättre att gå på bio nån gång i månaden i så fall när man verkligen känner för det.


  9. #9
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Äsch, edit.
    Senast redigerad av DennisOlof den 2018-02-02 klockan 19:01.

Liknande ämnen

  1. DM 600, vill logga in på banhof
    Av tsnight i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-07-31, 23:32

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss