I så fall känner nog boxen inte av USB-minnet ( Men det blickar till på USB stickan )
I så fall känner nog boxen inte av USB-minnet ( Men det blickar till på USB stickan )
Det är Fat 32, Och tydligen är den låst för jag kommer inte in på boxen ,med IP nummret
Senast redigerad av Kröll den 2018-05-05 klockan 18:34.
Vad är låst, varför behöver du komma in på boxen med ip nummer när du ska flasha?
Gigablue UHD Quad 4K
VU+ Solo2.
Openpli 8.1
Oscam, Oscam-emu
parabol 90 med motor
parabol 75 fast
Du skriver at du ønsker at flasha din VU+ med OpenPli 6.0- men du skriver også det her :
>>Openvix 5 1 026 Release Vusolo2 Usb (73.5M) på Usb stickan<<
Openvix har jo ikke något med OpenPli at göre - slet dette image og gå ind på: OpenPli.org
tryk på DOWNLOADS och välg VU+ og derefter SOLO2 - välg et andet image f.eks. OpenPli4.0
og download det.
Indsät USB stick i din computer - hvad viser den ? ? ? - om den viser någet, så höjre klik på den
og välg SLET - lad stickan sitte i computeren.
Find den fil du har downloadet (OpenPli-4 beta-vusolo2) - den dobbl klikker du på - ny fil/mappe der hedder VUPLUS
den höjre klikker du på - ny side og her väljer du SEND TIL - her väljer du FLYTBAR DISK (USB) - när filen er lagt över på
USB - tager du USB'en bort och setter den i igen och nu skal den vise VUPLUS - sät den i boxen och slå strömmer til -osv. ...
Är det en ny box ? eller er den begagnet? - är det en org.VU+ eller är det en CLONE (från china)? och en sista
fråga : hven har flashet den med BLACK HOLE ?
vh/Bosse
Senast redigerad av Bosse3050 den 2018-05-07 klockan 07:47.
TACK ALLA FÖR VISAT INTRESSE FÖR MITT PROBLEM
Men nu har det löst sig jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Fy F -an vad mycket meck. Fick tag på min Hovleverantör ( Kallar han BÄSTIS )Admin här vet vem han är, Han sa direkt , sätt USB stickan där bak på boxen i stället , där finns 2 st USB platser .Jag gjorde så ,Och det sa Klick så var den i gång Update! oJ OJ VAD SKÖNT
Tack alla