Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: IPTV tjänst med DR1 och DR2

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2007
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Schwede30 Visa inlägg
    Jag träffade försäljare från Com Hem på en mässa. Jag frågade om det skulle vara möjligt att enbart ha de utländska kanalerna utan något av deras programpaket. (utländskaR, NRK, YLE, ZDF med flera) De tyckte att det borde vara möjligt, men att jag skulle ta upp det med COMHEMs innesäljare också. Har för mig att de danska och norska kanalerna ligger på 29 kr styck.
    Jag kollade upp det med comhem för en tid sedan och då åkte man dit på kostnad för nån box + grundutbud + 29kr per kanal. Vill minnas att det slutade på över 250kr + då.....
    Dock så skadar det ju inte att kolla upp det igen så jag tackar ändå för tipset.

Update: så här står det om man försöker beställa DR1 på comhems sida "Erbjudandet om DR1 kräver att du även köper en av följande tjänster: TV Bas, TV Silver, TV Guld, Bas 50, Silver 100 eller Guld 500. "
    Baspaketet kostar 219 kr / mån + 29 kr (DR 1) + 29 kr (DR 2) = 277 kr per månad.
    Senast redigerad av pacmyc den 2018-05-26 klockan 16:03.
    ~~ Allt som finns i luften är gratis ~~

Liknande ämnen

1. VPN tjänst
    Av vesslan i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-03, 06:22
  2. Ny EPG-tjänst igång
    Av marimekko i forum Boxer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-06-09, 11:50
  3. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-07, 12:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss